Cloud Computing

Wat is nu precies Cloud Computing? En wat kan het betekenen voor uw bedrijf? Er zijn meerdere antwoorden mogelijk op deze vragen.

Van een ICT omgeving wordt tegenwoordig verwacht dat deze altijd beschikbaar is en overal te gebruiken is. In onze 24-uurs economie is het namelijk belangrijk om op ieder moment en vanaf iedere locatie te kunnen reageren op veranderingen in de markt. Om dit mogelijk te maken, biedt Perfection Automatiseringen BV Cloud Computing aan vanuit haar Twin Datacenter.

Lees meer >

On Premise

Naast Cloud oplossingen helpt Perfection haar klanten ook met vraagstukken omtrent On Premise oplossingen. Bij de On Premise oplossingen adviseert, ontwerpt, implementeert en beheert Perfection IT infrastructuren op locatie bij haar klanten. Dit kan een single-server oplossing zijn of zelfs een volledig gevirtualiseerde omgeving op een storageplatform in het eigen datacenter van de klant.

Ook bij een On Premise oplossing draait het om de beschikbaarheid van applicaties. Uw medewerker maakt gebruik van applicaties om zijn werk te kunnen doen. Zonder deze beschikbaarheid kan het werk niet uitgevoerd worden en verliest u geld.

Daarom stopt onze ondersteuning niet na oplevering van uw netwerk. Op basis van uw eisen en wensen dragen wij zorg voor het beheer over uw IT infrastructuur om zo een optimaal werkende omgeving te kunnen garanderen.

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

Mobility

Het Nieuwe Werken; bent u er al klaar voor? Hebben uw medewerkers altijd veilige toegang tot hun bestanden en applicaties, ongeacht vanaf welke locatie of met welk device zij werken?

Door Mobility toepassingen in te zetten binnen uw bedrijf wordt de effectiviteit en flexibiliteit van uw organisatie enorm vergroot. Uw medewerkers kunnen dan vanaf elk gewenst device en vanaf elke locatie werken. Of u nu achter uw bureau zit of u bent onderweg, u kunt altijd werken.

Lees meer >

Business Software

24/7 uw financiële informatie beschikbaar hebben, kunnen sturen op actuele gegevens, projecten managen, kortom, inzicht in uw financiële gegevens is voor u van belang! U wilt uw financiële en bedrijfsprocessen wel automatiseren en optimaliseren, maar op welke manier? 

Creëer een complete geïntegreerde back office voor uw hele bedrijf. Met de administratieve bedrijfssoftware van Exact Globe Next en Exact Online organiseert u in een keer de gehele administratieve basis onder uw gehele bedrijfsproces. Kies voor een optimaal geïntegreerd informatiesysteem voor uw financiële administratie, uw logistieke administratie en uw productie administratie met Exact Synergy Enterprise. Met Exact Software integreert u alle verschillende administraties en automatiseert u verbanden tussen afdelingen en vestigingen.

Met Business Process Management (BPM) software van Orbis TaskCentre zijn bedrijven in staat om hun bestaande software systemen efficiënter in te zetten en de verschillende bedrijfsprocessen te optimaliseren en zelfs volledig te automatiseren. Of het nu uw ERP, CRM, HRM of een willekeurige andere applicatie is, met TaskCentre stemt u deze applicaties volledig af op uw eigen business rules en bedrijfsprocessen.

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

Unified Communications

Dit is het proces waarbij alle communicatiemiddelen, communicatieapparatuur en media zijn geïntegreerd, zodat gebruikers met iedereen in contact kunnen komen, waar ze ook zijn en in realtime. 

Door het beschikbaar stellen van de juiste informatie  op het juiste moment kunnen uw medewerkers effectiever communiceren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een contactkaart die automatisch opgeroepen wordt bij  een inkomend gesprek. 

Met Unified Communications kan uw bedrijf:

  • verbinding maken met collega's, partners, leveranciers en klanten en hen voorzien van de informatie en expertise die ze nodig hebben
  • video openen en delen op het bureaublad, onderweg en on-demand, met hetzelfde gemak als een regulier telefoontje
  • betere teaminteractie realiseren en afzonderlijke personen, virtuele werkgroepen en teams samenbrengen op een dynamische manier
  • mobiele apparaten koppelen aan het bedrijfsnetwerk zodat mobiele medewerkers productief kunnen zijn waar ze zich ook bevinden
  • innoveren over de gehele waardeketen door samenwerking en communicatie te integreren in toepassingen en bedrijfsprocessen

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie.

Exact Online

Veilig en makkelijk online boekhouden doet u met het online boekhoudprogramma van Exact. U ziet in één oogopslag hoe uw bedrijf er financieel voor staat. Bovendien kunt u eenvoudig online samenwerken met uw accountant. Daarnaast bespaart u veel tijd en kosten met online boekhouden via Exact Online.

De belangrijkste voordelen

  • Online samenwerken met uw accountant.
  • Bedrijfsresultaten in één overzicht.
  • Overal inloggen via internet.

Ervaar zelf het gemak en de vele mogelijkheden van Exact Online en sluit nu een abonnement op Exact Online af. U kunt kiezen uit de volgende pakketten:

Exact Online Basis met dit abonnement kunt u uw boekhouding bijhouden en doet u eenvoudig de btw-aangifte. U kunt koppelen met uw accountant, zodat deze vanuit zijn abonnement kan meekijken. Tevens kunt u gratis CRM (relatiebeheer, Verkoop & Marketing) activeren. 

Exact Online Geavanceerd Met dit abonnement doet u één of twee financiële administraties zelf, waarbij bankafschriften kunnen worden ingelezen. Een collega of partner kijkt online met u mee in de boekhouding. Waar nodig besteedt u bepaalde onderdelen van uw boekhouding uit aan uw accountant, die online mee kan kijken.

Exact Online Premium Met dit abonnement doet u één of twee financiële administraties zelf, waarin de gemaakte verkoopfacturen direct worden verwerkt. Uw bankafschriften kunnen worden ingelezen voor extra gemak. Een collega of partner kijkt eenvoudig online met u mee, maar ook uw accountant kan online meekijken.

Exact Online Handel Automatiseer uw logistieke- en financiële processen met Exact Online Handel. U krijgt toegang tot twee administraties, met één gebruiker en twee meekijkgebruikers en de mogelijkheid om uw accountant in uw administratie te laten werken.

Exact Online Handel Geavanceerd Integreer logistiek, voorraadbeheer, CRM en boekhouding in 1: bestel Exact Online Handel Geavanceerd vandaag nog. U ontvangt er meteen 2 administraties en een 1 gebruiker bij.

Exact Online Productie Automatiseer uw productie- en financiële processen met Exact Online Productie. U krijgt toegang tot 2 administraties, met 1 gebruiker en de mogelijkheid om uw accountant in uw administratie te laten werken. 

Exact Online Productie Geavanceerd Automatiseer uw productie- en financiële processen met Exact Online Productie. U krijgt toegang tot 2 administraties, met 1 gebruiker en de mogelijkheid om uw accountant in uw administratie te laten werken. Extra in Productie geavanceerd is de mogelijkheid van het ontvangen van bijproducten, materiaalplanning, Serie en Batch toewijzen en het werken met opslaglocaties per artikel.

Exact Online Uren & Facturen Automatiseer het schrijven en factureren van uren en kosten inclusief uw boekhouding met Exact Online Uren & Facturen. U heeft toegang tot twee administraties, met één gebruiker en twee tijdschrijfgebruikers en de mogelijkheid om uw accountant in uw administratie te laten werken.

Exact Online projectmanagement Maak gebruik van uitgebreid projectmanagement, capaciteitsplanning en budgettering van uren en inkopen met Exact Online Project Management. U heeft toegang tot 2 administraties, met 1 gebruiker en 2 tijdschrijfgebruikers en de mogelijkheid om uw accountant in uw administratie te laten werken.

Exact Online 30 dagen gratis en vrijblijvend uit te proberen!
Voor meer informatie over Exact Online of een persoonlijke afspraak met een van onze Exact online Sales consultants kunt u contact opnemen met Perfection Automatiseringen BV.

Consultancy diensten Exact Online
Perfection Automatiseringen BV heeft meerdere gecertificeerde Exact Online consultants in dienst welke u tegen scherpe tarieven kunnen introduceren met Exact Online.

Ook voor een verdieping in bepaalde modules, werkinstructies, aanpassen van lay-outs en trainingen kunt u gebruik maken van onze Exact online consultants.

Point of Sale

DigiAccess MMX is een ERP oplossing voor Business 2 Business handelsbedrijven en voor de Business 2 Consumer (detailhandel). Door de ondersteuning van het “Clicks & Bricks” concept biedt DigiAccess MMX diverse mogelijkheden voor ondernemers die op zoek zijn naar groei.

Modulaire opbouw
DigiAccess MMX is modulair van opbouw, met als basis een compleet systeem voor in- en verkoopprocessen, welke grafisch in beeld worden gebracht. De ondernemer ziet precies waar zijn “geld” zich bevindt en wat moet gebeuren om het geld weer te “verzilveren”. Uniek is de koppeling en integratie met Exact software. Lees verder op DigiAccess.

Dynamische weergave
Vanuit het standaard artikelbeheer, worden artikelen (omschrijvingen, prijzen, afbeeldingen en eventueel filmpjes) direct op de juiste plaats in uw webshop gepubliceerd, zonder dat daar specifieke (internet) kennis voor nodig is. Afhankelijk van uw webdesigner, kan de product presentatie van een aanbiedingsartikel automatisch aangepast worden op basis van instellingen op de artikelkaart zoals bijvoorbeeld een actieprijs.

Geen dubbel werk
Niets meer overtypen, want de webshop-orders worden direct naar het ordersysteem van de basismodule gezet, zodat deze niet “handmatig” ingevoerd hoeven te worden, indien gebruik wordt gemaakt van de kassafunctionaliteit, kan een webshop-order eventueel in de kassa worden opgeroepen en worden afgerekend. Zo kunnen klanten overdag iets bestellen en kan het artikel op het einde van de dag persoonlijk in de winkel worden opgehaald.

Kans op groei
Ondernemers die veel in- en verkoopactiviteiten willen automatiseren, kunnen met DigiAccess MMX direct aan de slag, wie de stap naar 24/7 bestellingen plaatsen via een webshop overweegt of al doet, is de overweging om dit met DigiAccess MMX te doen zeker de moeite waard.

Persoonlijk
Graag maken wij een afspraak om de mogelijkheden van DigiAccess MMX voor uw organisatie te bespreken.

Lees ook verder bij DigiAccess voor meer informatie.

Modulaire Service Overeenkomst

De Modulaire Service Overeenkomst (verder te noemen MSO) is in 1994 tot stand gekomen en kent inmiddels vele tevreden gebruikers. Jaarlijks worden nieuwe MSO modules toegevoegd om de MSO nog beter aan te laten sluiten bij de wensen van tevreden klanten in een veranderende markt.

In de meest uitgebreide vorm is Perfection een totale automatiseringspartner die als een interne automatiserings­afdeling functioneert en alle werkzaamheden op het gebied van hard- en software alsmede het systeembeheer voor u verzorgt.

Waarom?
De mogelijkheden van automatisering worden steeds veelzijdiger. Nieuwe mogelijkheden worden in een hoog tempo op de markt gebracht, waardoor u in staat bent om uw  organisatie sneller en efficiënter te laten opereren. Steeds meer van uw bedrijfskritische processen worden met behulp van automatisering verzorgd. Misschien bent u zich er (nog) niet bewust van dat het niet kunnen werken met de geïnstalleerde programmatuur of aanwezige gegevens kan leiden tot vertragingen of zelfs tot stagnatie van uw bedrijfsvoering.

Complex
Evenredig met de toename van de mogelijkheden, is ook de complexiteit van de automatisering groter geworden. Het hoge tempo waarmee nieuwe producten op de markt    komen, heeft ertoe geleid dat deze helaas niet altijd meer foutloos zijn. Veel updates, fixes, service-packs e.d. volgen elkaar op, vaak al direct na het uitbrengen van de eerste versie. De fabrikanten en/of leveranciers van de hard- en software verwachten van u als gebruiker dat u deze zelf kunt installeren. Door de combinatie van de diverse hard- en software is dat niet zonder meer mogelijk. Daarnaast zijn er meer risico’s ontstaan. Met het veelvuldig gebruik van internet en e-mail, nemen ook de risico’s toe. Risico’s met betrekking tot virussen, spam, spyware en fishing. Hoe moet u in zo’n geval verder?

Een team
Op basis van de hierboven vermelde argumenten, heeft Perfection een alternatief ontwikkeld in de vorm van de MSO. Deze overeenkomst bestaat uit een diensten- en servicepakket dat u door de modulaire opbouw zelf naar wens kunt samenstellen. Het is mogelijk om voor de kosten van één (assistent) systeembeheerder te beschikken over een team van specialisten op het gebied van onder andere IBM, OKI, HP, Microsoft, Cisco, CITRIX WinFrame en  MetaFrame, Vinca, Sumatra, Orbis en Exact. 

Kennis
U mag van ons verwachten dat het kwaliteits- en kennisniveau van onze medewerkers door jaren ervaring en vele product- en vaardigheidstrainingen hoog is en ook zal blijven.

Flexibel
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn? Perfection kent een grote variëteit aan klanten. Waar sommigen een eigen systeembeheerder in dienst hebben, zijn er ook diverse relaties die alles op het gebied van automatisering uitbesteden. Hiertoe kent Perfection een keur aan mogelijkheden binnen haar MSO. U kunt zelf bepalen welke invulling u wenselijk acht.

Modulair
De volgende modules zijn in de MSO opgenomen. Deze worden via het submenu links nader toegelicht.

  • Systeem- en Applicatiebeheer
  • Onsite Systeem- en Applicatiebeheer
  • Remote Systeem- en Applicatiebeheer

  • Ad-hoc support / Helpdesk
  • Telefonische Support
  • Remote Support
  • Weekend- en koopavondsupport
  • Premium Support
  • Synergy Support

  • Specifieke Consultancy
  • Synergy
  • Beveiliging (Security Plus)
  • Beleidsadvisering

  • Perfection +modules
  • Server+
  • Infra+
  • Back-up+
  • Printer+
  • Stand-alone+

  • Response Algemeen

  • Garantie-uitbreiding
  • Vervangende apparatuur en verhuur

Maandelijkse rapportage
Voor een groot aantal modules geldt dat er automatisch een maandelijkse rapportage van de door ons verrichte werkzaamheden wordt verzonden. In dit overzicht worden de verrichte werkzaamheden, inclusief datum, betrokken per­sonen, bestede en resterende tijd, probleemstelling en de geboden oplossing gerapporteerd. Per module zal worden aangegeven of deze rapportage van toepassing is.

Customer Portal
Het is mogelijk om toegang te krijgen tot een beveiligd onderdeel van onze website om allerlei relevante gegevens terug te halen, zoals bezoekverslagen, planning en facturen. Deze toegang is kosteloos voor u beschikbaar bij afsluiting van een MSO.

Voorwaarden
De MSO voorziet in een totaalpakket van diensten inzake uw automatisering. In deze oplossing voor vraagstukken met betrekking tot uw automatisering is rekening gehouden met marktconforme tarieven. Gezien het feit dat we de kosten voor u zo beperkt mogelijk willen houden, zijn er voorwaarden verbonden aan het afsluiten van een MSO.

De MSO wordt afgesloten voor een periode van minimaal drie jaar met stilzwijgende verlenging en wordt per kalenderjaar vooraf gefactureerd. De facturen dienen voor het begin van het nieuwe kalenderjaar te zijn voldaan om aanspraak te kunnen maken op de afgenomen diensten.

Werktijden
Ons kantoor is van maandag tot en met vrijdag geopend van 08.30 uur tot 17.00 uur.

HPE Silver PartnerWebsense Gold PartnerPlatform Outsourcing NederlandExact Certified PartnerVodafoneInnovaphone Authorized Reseller (iAR)APC Reliability Provider PartnerVeeam Silver ProPartnerNutanixRIPE NCCCitrix Silver Solution ProviderCisco Select Certified PartnerVMware Professional Solution ProviderHP Gold Client Virtualization Specialist