Remote Support

Er zijn van die momenten dat u of één van uw medewerkers niet vooruit kan omdat het systeem niet functioneert, of dat u juist een vraag heeft over hoe dingen beter en/of sneller kunnen. Perfection kan u dan remote (op afstand) ondersteunen, door bijvoorbeeld uw scherm over te nemen en u daarbij telefonisch uitleg te geven. Dit betreft een vorm van ad-hoc support waarbij gebruik wordt gemaakt van specifiek daarvoor bedoelde software. Aan de hand van een inventarisatie bij uw bedrijf kunnen wij u een passend voorstel doen voor deze vorm van Ad-hoc Support. 

Indien u over een goedgekeurd communicatieconcept, met toegang tot de apparatuur waarop het probleem zich voordoet, beschikt, kunnen wij telefonisch, via VPN of internet verbinding maken met de betreffende apparatuur. Dit concept omvat een beveiligde internetverbinding om in te kunnen loggen op een netwerk of werkstation. Afhankelijk van het aanwezige communicatieconcept en de geïnstalleerde beheersoftware, kunnen meer of minder werkzaamheden plaatsvinden. Het product Citrix is hierbij, vanwege de bewezen stabiliteit, ten zeerste aan te bevelen. Eventuele investeringen in communicatie- en beheersoftware staan uiteraard los van deze module. Indien u geen (operationeel) communicatieconcept heeft, dan kunnen wij u daarvoor  uiteraard een passende aanbieding doen. 

Voorwaarden remote support
Het basisbedrag ten behoeve van remote support is relatief laag. Voor dit bedrag krijgt u de mogelijkheid dat wij op afstand bij u inloggen teneinde eventueel opgetreden problemen te verhelpen. Dit geschiedt onder de volgende voorwaarden:

  • Er is sprake van een goedgekeurd communicatieconcept;
  • Het probleem moet technisch op afstand te verhelpen zijn;
  • Er wordt maximaal een half uur ingelogd; deze actie is enkel bedoeld om het probleem te analyseren en, indien mogelijk, op te lossen;
  • Er dient een ter zake kundige contactpersoon bij u aanwezig te zijn.

Via onze partner DigiAccess bieden wij ook DSL-lijnen aan. Indien u, in combinatie met de module “Remote Support” ook een overeenkomst aangaat voor DSL-lijnen via DigiAccess, kunnen wij u een korting aanbieden op deze module.

HPE Silver PartnerWebsense Gold PartnerPlatform Outsourcing NederlandExact Certified PartnerVodafoneInnovaphone Authorized Reseller (iAR)APC Reliability Provider PartnerVeeam Silver ProPartnerNutanixRIPE NCCCitrix Silver Solution ProviderCisco Select Certified PartnerVMware Professional Solution ProviderHP Gold Client Virtualization Specialist