Garantie-uitbreiding

Uw apparatuur valt gedurende een per product vooraf bepaalde periode onder de fabrieksgarantie. Om deze garantie te claimen, dient u contact op te nemen met de betreffende fabrikant. In het algemeen biedt garantie u alleen een dekking op materiaalkosten. De benodigde arbeid- en voorrijkosten zijn beperkt gedekt. Op een werkstation heeft u bijvoorbeeld drie jaar garantie op de materialen en één jaar op arbeid- en voorrijkosten. Wat niet is vastgelegd, is de termijn waarbinnen de werkzaamheden plaatsvinden. Hierdoor kan een reparatie die onder de fabrieksgarantie valt soms lang duren.

Indien u bij de aanschaf van een product direct een service-pack aanschaft, kunt u gedurende een periode van drie of vier jaar een vaste responsetijd en arbeid- en voorrijkosten afkopen. De materialen zijn in het algemeen reeds  gedekt via de standaardgarantie. 

Voor bedrijfskritische apparatuur is het aanschaffen van een service-pack, om zodoende uw defecte apparatuur te repareren, raadzaam. Het niet kunnen werken kan tot een minimum worden beperkt middels onze modules “Response Algemeen” en/of “Onsite Systeem- en Applicatiebeheeruren”.

Het herstellen van een hardwarematige storing resulteert meestal in een voor u niet-werkbare situatie. Bij de aanschaf van het product zijn tenslotte ook werkzaamheden uitgevoerd om het apparaat zo in te richten dat het binnen uw automatisering naar wens functioneert. Deze arbeid zal na de hardwarereparatie vaak opnieuw uitgevoerd moeten worden. Als u in staat bent om deze werkzaamheden zelf uit te voeren, voldoet een service-pack. In alle andere gevallen adviseren wij onze modules “Response Algemeen” en/of “Onsite Systeem- en Applicatie-beheeruren”.

Wilt u alle benodigde werkzaamheden door Perfection  laten uitvoeren, dan adviseren wij u de modules “Response Algemeen”, “Server+” en/of “Back-up+" in uw MSO op te nemen.

Wij kunnen ook de coördinatie van de activiteiten voor u verzorgen. Niet alle apparatuur is afkomstig van dezelfde fabrikant. Hierdoor krijgt u te maken met verschillende telefoonnummers en het afstemmen van wie op welk moment welke werkzaamheden gaat verrichten. Indien u de module “Ad-hoc Support / Helpdesk” in uw MSO opneemt en de service-pack documenten ter beschikking stelt aan Perfection, dan kunnen wij voor de afhandeling zorgdragen en eventuele aanvullende diensten coördineren.

HPE Silver PartnerWebsense Gold PartnerPlatform Outsourcing NederlandExact Certified PartnerVodafoneInnovaphone Authorized Reseller (iAR)APC Reliability Provider PartnerVeeam Silver ProPartnerNutanixRIPE NCCCitrix Silver Solution ProviderCisco Select Certified PartnerVMware Professional Solution ProviderHP Gold Client Virtualization Specialist