Waar en hoe support voor hardware en software

Telefonisch
De helpdesk is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 013-5362060.
Kies 1 en vervolgens 1 voor helpdesk Exact software
Kies 1 en vervolgens 2 voor helpdesk HelixPro software
Kies 1 en vervolgens 3 voor helpdesk CashOffice en DigiAccess MMX software
Kies 1 en vervolgens 4 voor helpdesk hardware & DigiAccess internetdiensten
Kies 1 en vervolgens 5 om terug te keren naar het hoofdmenu

Indien u geen helpdesk module in uw Modulaire Service Overeenkomst hebt opgenomen, wordt met een minimum van € 30,00 per 15 minuten € 30,00 voor het gebruik van de helpdesk in rekening gebracht.

E-mail
Uiteraard is onze helpdesk ook bereikbaar via e-mail helpdesk@perfection.nl.

Remote support
Klanten met de module remote support werkplekken in hun MSO contract kunnen via Remote Support hun scherm delen met de helpdesk. Klik op deze link voor remote support, kies vervolgens voor 'uitvoeren' om de verbinding tot stand te brengen. Heeft u geen Remote support werkplekken in uw contract zitten neem dan contact op met onze afdeling verkoop via verkoop@perfection.nl 

Portaal
Voor onze klanten is er een klantenportal beschikbaar. Hier is het mogelijk om direct (digitaal) een vraag in te dienen, die meteen door de juiste medewerker in behandeling wordt genomen. Vervolgens wordt de vraag bewaard en is deze altijd toegankelijk voor u als klant.

HPE Silver PartnerWebsense Gold PartnerPlatform Outsourcing NederlandExact Certified PartnerVodafoneInnovaphone Authorized Reseller (iAR)APC Reliability Provider PartnerVeeam Silver ProPartnerNutanixRIPE NCCCitrix Silver Solution ProviderCisco Select Certified PartnerVMware Professional Solution ProviderHP Gold Client Virtualization Specialist